6 תשובות
כן רץ עכשיו אני מחכה לגיוס זה מרגיש כמו נצח אבל בביהס רץ
איטי
לא עבר כלכך מהר בתכלס
לא ממש. אבל יב כן במיוחד בגלל הקורונה
כן וואי עברו 7 שנים מאז שהייתי בי''א וזה ממש טס
בכלל לא מהר, עד ממש היום האחרון שלי בבית ספר זה כאילו הייתי בטוחה בראש שאני תמיד אהיה בבית ספר, כל שנה בבית ספר עברה לי ממש לאט במיוחד י"א וי"ב שידעתי שזה הסוף. ואז היה לי עוד איזה חצי שנה מסיום הלימודים עד הגיוס שגם הרגיש כמו נצח.

הצבא עבר לי מהר בטירוף אבל זה גם כי היה קורונה באמצע והייתי במליון בידודים וגימלים אז חצי מהזמן בכלל לא באתי.
אנונימית