14 תשובות
טובים
טובים+
סבבה אבל עם אבא טיפה פחות
בסדר
אני מת על אמא שלי ויש לי כל כך הרבה כבוד כלפייה ואני אעשה הכל בשבילה, יש כאלה שהיחסים לא משהו, אבל ברוך ה' שלי מעולים
מדהימים!
אנונימית
סבירים, לפעמים מבוססים על כך שאני משקרת.
אני ככ אוהבת את האישה הזאת
עד לפני כמה חודשים הם היו ברצפה, עכשיו יש לנו קשר ממש טוב
ממש ממש טובים היא החברה הכי טוב שלי בעולם הזהה
מדהימים
סבבה,היא עושה לי מניפלציות רגשיות ויורדת עלי
אבל היחסים שלי איתה יותר טובים משעם אבא שלי
אבל היחסים שלי איתה יותר טובים משעם אבא שלי
טובים
מישהי מנצלת מישהי לרעה
לא אגיד מי את מי
לא אגיד מי את מי
באותו הנושא: