5 תשובות
הוא גם משקף לך את הדברים שאת מספרת לו ומציג לך אותם בדרך שתעזור לך להתמודד אחרכ וברוב הפעמים זה ממש צולח
יש להם דרכים כדי להרגיע את המוח שלך
לא דברים שאנחנו מבינים בהם
לא דברים שאנחנו מבינים בהם
אנונימי
אני לא יודע איך, אבל הוא מאוד עוזר
פסיכולוג זה מקצוע של מדע הנפש פסיכולוגיה מוכחת מחקרית כצודקת מוזמנת לבדוק יש להם שיטות דיבור ודרכים לשנות לך את המחשבה עצם העובדה שאת משתפת בן אדם שמבחינה חוקית אסור לו לספר כלום ללא צו מורידה אבן מהלב הייתי ילד בעייתי הלכתי לפסיכולוג הוא עשה אותי בן אדם טוב יותר ממליץ בחום
המטרה זה שתדברי על הבעיות שלך, ואז בעזרת הפסיכולוג ובעיקר בזכות עצמך, את מגיעה למסקנות בנוגע לעצמך ולחייך ובעקבות כך את עוברת שינוי ותהליך פנימי עמוק.
באותו הנושא: