13 תשובות
שאתה ביישן מדי? נשי?
שאתה ביישן
אנונימי
שאתה מובך מזה
לא איזה זה קצת מוזר אפילו אם הם התכוונו להתקלח עם התחתוהים או בגד ים ביחד אז זה סתם מוזר אתה נראלי הנורמלי היחיד
כע כפרע
נשי וחלשלושי נראלי
נשי וחלשלושי נראלי
אנונימי
שואל השאלה:
נשי?!?!?
נשי?!?!?
אנונימי
שואל השאלה:
מה אין לך בעיה?
אני לא יודע, אני לא מרגיש בנוח
אני כל הזמן מפחד ממה שיחשבו
מה אין לך בעיה?
אני לא יודע, אני לא מרגיש בנוח
אני כל הזמן מפחד ממה שיחשבו
אנונימי
שואל השאלה:
אני חושב שזה אולי בגלל שמגיל אפס אני לא מוריד חולצה בציבור
ואז זה כבר יביך אותי כשאני אוריד
חחח אני בטח ממש ממש לבן
אני חושב שזה אולי בגלל שמגיל אפס אני לא מוריד חולצה בציבור
ואז זה כבר יביך אותי כשאני אוריד
חחח אני בטח ממש ממש לבן
אנונימי
כנראה שזה מתוך הרגל, אני אישית מרגיש בנוח עם הגוף שלי במיוחד מאז שהתחלתי להתאמן אבל גם לפני זה אף פעם לא הביך אותי אז לא יודע
אנונימי
שואל השאלה:
במה אתה מרגיש בנוח עם חברים שלך?
במה אתה מרגיש בנוח עם חברים שלך?
אנונימי
לא אומר משהו אבל מה הסיבה לזה? שאני עם חברים אין לי בעיה
אנונימי
תוריד תוריד הכל טוב
אנונימית
להיות בלי חולצה/ בוקסר, טיולים שנתיים גם לא היה אכפת לי במקלחות
אנונימי
באותו הנושא: