14 תשובות
אני כבר רצה והולכת בבקרים וערבים כבר שנתיים, זה משפר לי את היום ב100 אחוז, פשוט לכי עם אוזניות
שואל השאלה:
הלכתי מזמן עם אוזניות אבל עדין פחדתי לצאת.. ואז לא יצאתי להליכה לבד כבר שנים
זה ממש מוריד לי את המוטיבציה
דאדי נאדיטו מאיפה את^?
הלכתי מזמן עם אוזניות אבל עדין פחדתי לצאת.. ואז לא יצאתי להליכה לבד כבר שנים
זה ממש מוריד לי את המוטיבציה
דאדי נאדיטו מאיפה את^?
אנונימית
"אני לא ספורטיבית כל כך" - אם את מרגישה שיהיה לך קשה בהתחלה, את יכולה להתחיל עם מרחקים לא כל כך גדולים כדי להתרגל קצת ואז בהמשך לעבור לריצות ארוכות יותר. תחקרי קצת על מתיחות שעושים לפני ואחרי ואיך לרוץ נכון.
"אין לי עם מי ללכת" - זה ממש לא משנה! האמת שיש הרבה אנשים שאוהבים לרוץ לבד, לשחרר אנרגיות, זמן לעצמם. גם אני רצה לבד עם האוזניות - ממליצה גם לך לשמוע מוזיקה.
"אני מפחדת לבד" - את יכולה לרוץ במקומות ובשעות שבהם בדרך כלל רצים כמו פארק קרוב.
סך הכל זה ממש כיף ומשחרר ועושה הרגשה טובה :)
"אין לי עם מי ללכת" - זה ממש לא משנה! האמת שיש הרבה אנשים שאוהבים לרוץ לבד, לשחרר אנרגיות, זמן לעצמם. גם אני רצה לבד עם האוזניות - ממליצה גם לך לשמוע מוזיקה.
"אני מפחדת לבד" - את יכולה לרוץ במקומות ובשעות שבהם בדרך כלל רצים כמו פארק קרוב.
סך הכל זה ממש כיף ומשחרר ועושה הרגשה טובה :)
אתה* ^ תרשמי לי בפרטי אני אגיד לך ^-^
שואל השאלה:
i will keep on תודה לך 3> אבל האזור שלי הוא לא כל כך בטוח וגם בפארקים אין בכלל אנשים.. וגם שאני עם אוזניות אני מפחדת בגלל שעברתי כמה דברים מפחידים מזמן.. אני כן אהבתי ללכת לבד ולהיות עם מוזיקה אבל לגבי ריצה בחיים לא ניסיתי
i will keep on תודה לך 3> אבל האזור שלי הוא לא כל כך בטוח וגם בפארקים אין בכלל אנשים.. וגם שאני עם אוזניות אני מפחדת בגלל שעברתי כמה דברים מפחידים מזמן.. אני כן אהבתי ללכת לבד ולהיות עם מוזיקה אבל לגבי ריצה בחיים לא ניסיתי
אנונימית
מה אין אנשים חחח זה תלוי באיזה שעות... עכשיו מזג האוויר מתחיל להיות נעים בשעות יותר מוקדמות ככה שאת יכולה לצאת גם לפני שבע בערב. סיכוי גבוה שתראי אנשים וגם רצים. את יכולה גם לשאול אנשים מהסביבה שלך על מקומות.
אולי בפעמים הראשונות תעדיפי להיות בלי אוזניות כדי שתרגישי שאת קשובה למה שמתרחש וככה תפחדי פחות.
אולי בפעמים הראשונות תעדיפי להיות בלי אוזניות כדי שתרגישי שאת קשובה למה שמתרחש וככה תפחדי פחות.
שואל השאלה:
בשכונה שלי אין.. יש רק מטרידנים :(
בשכונה שלי אין.. יש רק מטרידנים :(
אנונימית
את יכולה גם לרוץ בשעות הבוקר המוקדמות אם זה יגרום לך להרגיש טוב יותר. שוב אני לא ממש יודעת באיזה אזור את ובאילו מקומות אפשר לרוץ, אבל בטוח יש. תחשבי על מקומות ותשאלי גם, תעשי שם סיבוב לראות מה קורה שם ותחליטי אם מתאים לך
שואל השאלה:
לרוץ בבוקר זה בסדר? זה לא גורם לעייפות בהמשך היום?
לרוץ בבוקר זה בסדר? זה לא גורם לעייפות בהמשך היום?
אנונימית
לא שמעתי על זה... אם כבר אנשים אומרים שהם אוהבים להתחיל ככה את היום ושזה מרענן. כמובן אחרי זה לקחת מקלחת טובה
תלכי בשעות כמו 6/5 בערב שנעים וגם יש עדיין שמש ושימי אוזניות עם שירים הכי טוב
בואי איתי אני אשמח ^-^ חיחי
הרבה אנשים עושים דברים כאלו לבד, תחשבי על המטרה שלך ועם הזמן תתרגלי
אנונימית
את יכולה לרוץ עם מישהו מהמשפחה שלך
או לרוץ לבד לפני שיש חושך
או לרוץ לבד לפני שיש חושך
באותו הנושא: