17 תשובות
אתה היחיד שתהיה אמיתי עם עצמך ואתה לא צריך להתעסק בדרמות של אחרים
אנונימית
שואל השאלה:
כרגע אין ולא יהעה בזמן הקרוב אז אם אין לך יתרון לתת לי אין צורך בלומר לי דברים שאני כבר יודע.
כרגע אין ולא יהעה בזמן הקרוב אז אם אין לך יתרון לתת לי אין צורך בלומר לי דברים שאני כבר יודע.
אנונימי
שואל השאלה:
יהעה*
יהעה*
אנונימי
שואל השאלה:
יהיה***
יהיה***
אנונימי
שאתה לומד הרבה יותר לקחים מאשר אנשים שהם 100 אחוז שמחים.
שואל השאלה:
תודה רבה לאנשים הגאונים שיודעים הבנת הנקרא ונתנו לי את מה שחיפשתי, רב תודות.
תודה רבה לאנשים הגאונים שיודעים הבנת הנקרא ונתנו לי את מה שחיפשתי, רב תודות.
אנונימי
בשמחה, זו הייתה שאלה יפה.
מה הקטע של להיות אסיר תודה והשימוש המוגזם בציניות?
אנונימית
אתה לומד להיות יותר עצמאי ופחות תלותי וגם נחסך לך צביעות (בחלק מהפעמים) וגם ישלך זמן להתמקד בעצמך וגם ככה חברים באים והולכים אזז..
שואל השאלה:
אנונימית, ככה.
אנונימית, ככה.
אנונימי
שואל השאלה:
אצלי לא נכנסו אז בטח שלא יצאו חח.
אצלי לא נכנסו אז בטח שלא יצאו חח.
אנונימי
זמן לעצמך
שקט נפשי
אין ריבים אין דרמות
לא חייב כלום לאף אחד
שקט נפשי
אין ריבים אין דרמות
לא חייב כלום לאף אחד
שואל השאלה:
יש האומרים שיותר מדי מן השקט הזה גורם לשגעון.
יש האומרים שיותר מדי מן השקט הזה גורם לשגעון.
אנונימי
שואל השאלה:
סתם סתם, אחלה תשובות חברים.
ממש עודדתם אותי.
סתם סתם, אחלה תשובות חברים.
ממש עודדתם אותי.
אנונימי
שואל השאלה:
כן, ים זמן.
כן, ים זמן.
אנונימי
לא בטוח שזה בדיוק יתרון
אני חושב שהנפש של כל אדם צריכה חברה
אני חושב שהנפש של כל אדם צריכה חברה
יש לך יותר זמן לעצמך
באותו הנושא: