9 תשובות
קרינג אבל כל עוד הם נשארים בתחום שלהם לא אכפת לי
הם פשוט רובם אנשים שלא קל להם ולא טוב להם והם שונים מהחברה שאנו קוראים לה נורמה..
שואל השאלה:
אהבתי
אנונימי
ילדי סנטר אלה ילדים שהולכים לסנטר מידי פעם...
סקסים
אנונימית
לדעתי זה נורמלי,אם הם מוצאים שם אנשים שמבינים אותם זה נהדר
לא אכפת לי מה הם עושים מה הם אומרים העיקר שטוב להם והם לא פוגעים בעצמם או בסביבה
האנשים היחידים שאשכרה אפשר להיות מי שאתם בלי שישפטו אתכם
אנשים שאני מרחם עליהם הדיבוק השתלט עליהם