11 תשובות
בדוק הם נפרדו לפי שאמרו
זכותה להיות עם מי שבאלה מה הבעיה פה
שואל השאלה:
מה הבעיה? שזה כבר נראה ממש זול, להיות עם כל כך הרבה גברים במהלך כל הנעורים שלה
ועוד אחרי חודש! אחרי קשרים של שנים
זה לא טבעי ולא נורמלי
מה זה הדבר הזה? למה היא צריכה להישען ככל הזמן על גבר ולא להיות לבד?
אנונימית
גם אני בהלם היא לפני שניה הייתה עם מרגי פתאום חבר חדש
אחרי פרידה של זוגיות ארוכה צריך הרבה יותר זמן לעצמך
אנונימית
גם לי זה לא ממש ברור אבל ברצינות
תנו לה לחיות את החיים שלה בשקט
היא תתמודד אחר כך עם התוצאות של דברים שגויים שהיא עשתה
ולמה לכולם אכפת, אתה החיים שלה ואף אחד לא ביקש את רשותכם
שואל השאלה:
היא דמות ציבורית לכן זכותנו להביע דעה
וזאת דוגמא ממש רעה לילדים אגב
אנונימית
כן, נכון
אבל זה לא מעניין כל זה
^^מה הקשר למי איכפת מה היא עושה בחיים הפרטיים שלה שתהיה עם מי שבא לה ותעשה מה שטוב לה דמות ציבורית עאלק