5 תשובות
יכול להיות גם הרבה דברים אחרים, אבל כן, גם סרטן השד. גם לי התנפחה בלוטת הלימפה בבית שחי אחרי חיסון שני והיא נפוחה עד עכשיו, אם התחסנת זו תופעת לוואי שתעבור לבד. בכל מקרה, אם לא, עדיף ללכת לרופא ולקבל הערכה מקצועית.
זה הרבה פעמים קורה בגלל זיהום מסכין גילוח ועובר תוך כמה ימים/שבועות. מניסיון. אבל בכל זאת אם זה מדאיג אותך לכי לברר, למרות שנדיר שנערה תחלה בסרטן השד
לכי לרופא מחר בבוקר זהו.
כן..יש סיכוי, תנסי לבדוק את זה אצל רופאה.
אנונימי
בבית שחי יש בלוטות לימפה חס ושלום יכול להיות גם לימפומה תלכי לרופא לבדוק
באותו הנושא: