6 תשובות
כן זה יסדר
יסדר אבל קחי בחשבון שגשר זה עולה הרבה כסף שלי עלה 12 במרפאה פרטית ובקופת חולים זה 6000-8000
שואל השאלה:
^^למה בפרטי זה יותר?
אנונימית
גשר מסדר כל מצב, שווה להשקיע כסף כי החיוך שלך זה משהו שאיתך כל הזמן, וזה חלק מהביטחון העצמי שלך
ממליצה לעשות גשר, אני כבר שנה וקצת עם גשר וזה מיישר לגמרי את השיניים וזה נותן בוסט ענק לביטחון העצמי, מרגישים יותר נוח לחייך ואני ממליצה לגמרי!
זה כן כואב אבל באמת שהכאב זה דבר שולי לעומת התוצאה הסופית שהשיניים ישרות וזה לגמרי מייפה את הפנים לדעתי וזה שווה את זה.
תלכי לייעוץ אורתודנטי (יש גם בכללית גם במכבי וגם במאוחדת וכו') ויעזרו לך להחליט אם את צריכה גשר או לא ויסבירו לך על כל התהליך:)
כן, את חייבת גשר,
זה ישפר לך את החיוך ויעלה לך את הבטחון העצמי,
זה עולה יותר בפרטי כי בקופ"ח זה מסובסד ע"י הקופה אבל זה לא אומר שזה פחות טוב או פחות איכותי...