7 תשובות
להמשיך ללמוד
xm1
ללמוד :(
בהצלחה~
עדיף לישון לדעתי כי גם אם את לומדת הכל בלילה רוב הסיכויים שלא תהיי מרוכזת בכלל במבחן וחצי את לא תזכרי, אם תכשלי תכשלי אבל פעם הבאה תבואי מוכנה
לישון
לישון
איך היה בסוף?