7 תשובות
אני לא הייתי אוכלת כי כמה חטיפים ברצף זה חסימת עורקים בשבילי
אבל תזכרי גם שזה רק טיול ואחרי זה תחזרי לאכול מסודר
בטיול הכל אפשר.
תאכלי תאכלי למי את עושה חשבון
זה בסדר. תאכלי
שואל השאלה:
אני מרגישה שאני משמינה בטירוף
אנונימית
תאכלי מה שבא לך אם את מרגישה עם זה סבבה
תאכלי מתי שבא לך