8 תשובות
אני מסכים הן יכולות למעוד וליפול
מה אכפת לכם? שכל אחת תנעל מה שבא לה. יש סיבה לזה שהיא שמה עקבים, אולי היא רגילה לזה.
כן זה נראה מלחיץ
אבל לפעמים רק נראה והעקב דיי יציב
אבל לפעמים רק נראה והעקב דיי יציב
מה אכפת לך מה נשים עושות? זה לא מסוכן, לא יקרה כלום לעובר בגלל שהאישה הולכת על עקבים. שכל אחת תעשה מה שהיא רוצה
בתכלס זה מסוכן אבל אם היא מרגישה שהיא יכולה לעמוד בזה אז למה לא
לא רק שזה מסוכן זה דופק את הגב שלה ולפעמים גם של העובר! לא מבינה את מי הן מנסות להרשים :/
לא מועדים כל כך בקלות על עקבים, וגם אם כן יש דברים יותר מסוכנים
גם כל אישה שלא בהריון יכולה ליפול מעקבים, ועדיין המון נשים הולכות ככה. מאותה סיבה גם נשים בהריון הולכות עם עקבים
יש דברים הרבה יותר מסוכנים ועדיין אנשים עושים אותם
וזה לא יזיק לעובר ללכת על עקבים, רק לגב של האישה עצמה
יש דברים הרבה יותר מסוכנים ועדיין אנשים עושים אותם
וזה לא יזיק לעובר ללכת על עקבים, רק לגב של האישה עצמה
באותו הנושא: