6 תשובות
תשלחי את
אולי הוא גם מחכה ממך להודעה ולא מבין למה את לא שולחת..
אולי הוא גם מחכה ממך להודעה ולא מבין למה את לא שולחת..
למה שהוא יתחיל? אולי הוא גם מנסה שאת תתחילי שיחה? תנסי גם לכתוב
תכתבי לו עכשיו " מה איתך ?" "איך עבר עליך היום?"
תכתבי לו עכשיו " מה איתך ?" "איך עבר עליך היום?"
שואל השאלה:
שלחתי לו.
השיחה הסתיימה אוףף סעמק
שלחתי לו.
השיחה הסתיימה אוףף סעמק
אנונימית
אחיי היקרים זה נראלי אני לול
אנונימי
לא משנה
שואל השאלה:
אנונימי אתה ערבי?
חחחתח אם כן אז זה אתה
אנונימי אתה ערבי?
חחחתח אם כן אז זה אתה
אנונימית
באותו הנושא: