10 תשובות
כן, שמענו.
וזה דבר ממש טוב.
טכנולוגיה היא מעולה, היא עוזרת לקשר בין אנשים, לחשב דברים, לחזק את הקשרים העולמיים ואת המסחר העולמי.
זה שפייסבוק עושה את זה הכי טוב לא אומר שצריך לכעוס אלייה.
יש אנשים שמתנגדים לזה (לדעתי הם טועים, אבל זה העניין שלהם), בין אם באופן רועש ובין אם באופן שקט, לרוב הם פשוט לא מסוגלים להילחם בעובדה שטכנולוגיה זה מעולה, ושזה שאנחנו לא רוצים לעשות את כל מה שאנחנו עושים היום ללא טכנולוגיה.
טכנולוגיה תהיה מסוגלת לעצור את הפגיעה מההתחממות הגלובלית, תהיה מסוגלת למנוע מלחמות, תהיה מסוגלת לטפל במלחמות, תהיה מסוגלת לעזור לנו לדבר עם אנשים בכוכבים אחרים במהירות אדירה, נוכל לטפל בנפגעים מאסונות טבע בקלות וכ"ו.
יש לזה כל כך הרבה יותר יתרונות מחסרונות, אז כן, יש כאלו שמתנגדים, אבל הם כל כך לא מהותיים.
שואל השאלה:
אבל זה על הדרך בדרך לדברים הטובים שנגיע למצב בנו נוכל לטפל בהתחממות הגלובלית לפי דעתי לא יהיה עד אז במה לטפל כי בקצב הזה הטכנולוגיה רק הורסת לא באלי שזה ישתלט על העולם אין לי בעיה עם זה באופן של כמו עכשיו טלפונים וזה למרות שכבר מלא אנשים מכורים כמו שאומרים זה מחבר אנשים ממרחקים גדולים ומנתק אנשים ממרחקים קטנים אני לא רוצה שהטבע יעלם ושלילדים שלי בעתיד לא יהיה ילדות עם טבע משחקי קופסא חברים גן דברים פשוטים כאלה
וואו זה באמת מכניס אותי לחרדות הם ישלטו לנו על כל החיים
אנונימית
הטכנולוגיה לא הורסת כלום, הטבע לא יהרס, לילדים שלך יהיה טבע, וחברים, וגנים, ודברים פשוטים.
פשוט יהיה להם גם דברים מדהימים אחרים, כמו חברים מיבשות אחרות, או יכולת לחשב הכל במהירות, ויכולת למצוא את כל מה שהם רוצים במהירות, או את האפשרות להגיע לכל מקום בקלות.
הטכנולוגיה לא מונעת מאיתנו שום דבר, היא רק נותנת לנו.
מה שכן, אם לא נמשיך לפתח את הטכנולוגיה, לילדים שלנו לא יהיה טבע, ולא יהיה משחקי קבוצה, ואולי יהיו להם חברים, אבל הם יהיו חברים שהם לא פגשו מעולם, כי האוויר יהיה מזוהם מכדי שהם יוכלו לצאת מהבית.
כל אלו דברים שהטכנולוגיה יכולה לטפל בהם.

וזה לא הם ישלטו לנו על החיים, אנחנו שולטים על עצמנו, כי יש לנו בחירה, אנחנו יכולים לבחור לעשות מה שאנחנו רוצים, אם אנחנו רוצים לעזוב את התוכניות שלהם אנחנו יכולים.
אבל הם רוצים לשלוט עלינו עם הרשת הוירטואלית הזאת.. לשלוט על החיים שלנו
אנונימית
^הם לא רוצים לשלוט עלינו, הם רוצים כסף.
את יכולה להחליט שאת לא משתמשת ברשת שלהם, והם לא יכולים לעשות לך כלום.
זה לא דיקטטורה פה.
אז אני אמחק את הפייסבוק שלי עכשיו שלא ישתלטו לי על החיים


הבעיה היא במקרים כאלה שאנשים חלשים מדי וכולם יגררו לתוך זה :(
אנונימית
^ולמה זה רע שהם יגררו לתוך זה?
אפשר לפרט על האפליקציה ?
אנונימית
שואל השאלה:
כן שנייה אני אשלח קישור לכתבה