6 תשובות
אפשר בבקשה פרחי* ? אני פשוט חדשה ואני רוצה להתכתב עם אנשים
כן, אבל לא יותר מדי, תעשה בדיקות דם ותראה איפה אתה עומד, אתה יכול להגיע למצב של אוברדוס.
אנונימי
הויטימין היחיד שאתה יכול לקחת ללא דאגה זה b12 כי הוא מופרש מהשתן, לגבי שאר הויטימינים תתייעץ עם רופא המשפחה שלך.
אנונימי
אפשר בבקשה פרחי* ? אני פשוט חדשה ואני רוצה להתכתב עם אנשים
כן בסופו של דבר זה מביא לך ויטמינים לגוף
כן זה וויטמינים, אין שום בעיה
באותו הנושא: