12 תשובות
עדיף להתייעץ עם רופא
לי יש כדורי לעיסה טעימים של ויטמין d אבל לפני שאת מחליטה לעצמך מה לקחת וכמה בדקת בדיקה רפואים שבכלל אישרה שאת צריכה? רופא אמר לך לקחת אתצהכמות הזו?
שואל השאלה:
לא רוצה להטריח את הרופא סתם בשביל שאלה כזו קטנה.. זה אמור להיות בסדר סה''כ, נכון? כי זה לא תרופות לחץ דם או משהו, אין לזה תופעות לוואי וכאלה
אנונימית
שואל השאלה:
לא החלטתי לעצמי מה לקחת, עשיתי בדיקות דם והיה חסר לי המון ברזל וויטמין די אז הרופא נתן לי מרשם ואמר לי כמויות
אנונימית
שואל השאלה:
וסתם שתדעו להבא, כדורי ברזל וכאלה זה רק עם מרשם, זה לא מסוג התוספים שאפשר לקנות סתם ככה
אנונימית
אם את במכבי יש אפליקציה שאפשר לנהל שם צאט עם רופא המשפחה או לשלוח לו שאלות או פשוט לקבוע תור טלפוני
כמעט בטוחה שזה גם ככה בכללית
למדתי משהיו! ועם ככה והכל עובר דרך הרןפא ולא לפי החלטה שלך אז אני חושב שהכל אמור להיות בסדר^
שואל השאלה:
אני לא יודעת איפה אני
ושוב אני פשוט לא רוצה להטריח רופא בשביל כזו שאלה מטופשת
אנונימית
שואל השאלה:
j.w..w אז זה בסדר שאני לוקחת הכל בבת אחת במקום קודם 1 ואז 2? זו השאלה
אנונימית
זה ממש לא מטופש וזה התפקיד של הרופא בסופו של דבר..
אני לוקח 3 כדורים כאלה כל יום ומתי שבא לי ובדרך כלל יחד הכל. אני חיי עד הפעם האחרונה שבדקתי אז לדעתי כן אבל תמיד כדאי לזרוק שאתה לרופא נראלי שהוא קצת יותר מבין מילד טיפש בן 24^
לתשובה השנייה:
איך קוראים לכדורי לעיסה?