5 תשובות
לא לא אל תרשמי המורה זה קצת מוזר
תרשמי היי(השם שלה) זאת (השם שלך) מה שלומך?
שואל השאלה:
^אני די בטוחה שאני עדיין שמורה באנשי קשר שלה, זה לא יהיה מוזר אפ אני אכתוב את השפ שלי גם?
אנונימית
היי המורה *****
(את השם שלה)
אם התכתבתם אז אין צורך בשם שלך