2 תשובות
היא יודעת שאין לך חברים? כי אם כן אז כנראה שכן והיא מנסה להיות חברותית ולעזור לך למה לדחות ישר? את לא רוצה חברים? כי רשמת שהיא חושבת שרע לי לבד ... את רוצה להיות לבד...? ואם כן אם בא לך להיות נחמדה יהיה מנומס לרשום לה שאם היא מדברת איתך בגלל זה בצורה נעימה ואם את רוצה לצאת כלבה אז תחסמי וזהו
שואל השאלה:
תודה כבר עניתי לה)
אנונימית