3 תשובות
שואל השאלה:
אע?
אע?
אנונימית
אבל למה לדבר כמו ילדה בת 8? זה מביך, כל אחד והסיבות שלו
אנונימי
שואל השאלה:
כי זה מפגר אני לא מבינה למה שבנאדם יעשה את זה היא שואלת איזה סיבה. שואלת תבנים פה.
כי זה מפגר אני לא מבינה למה שבנאדם יעשה את זה היא שואלת איזה סיבה. שואלת תבנים פה.
אנונימית
באותו הנושא: