3 תשובות
שואל השאלה:
אע?
אנונימית
אבל למה לדבר כמו ילדה בת 8? זה מביך, כל אחד והסיבות שלו
אנונימי
שואל השאלה:
כי זה מפגר אני לא מבינה למה שבנאדם יעשה את זה היא שואלת איזה סיבה. שואלת תבנים פה.
אנונימית