אני באמת כל כך חברה חרא אבל באמת שהוא הטעם שלי בכל דבר ואני ממש לא רוצה להגיד לחברה שלי ואני ממש כועסת על עצמי שהלכתי והתאהבתי בו מתי שהיא מאוהבת בו בכלל ואני לא יודעת מה לעשות כי הוא אמר לי שאם הם יכירו וזה אז היא הטעם שלו וזה כל כך פגע בי אבל ניסיתי באמת להיות חברה טובה.אוף! וגם חברות שלי בטוח לא ידברו איתי בגלל זה וגם אמרתי עלי ועליו משהו בצחוק ליד חברה שלי שלוקה עליו והיא פשוט ממש התעצבנה עלי ואמרה לי שחברות שלי לא ידברו אותי אם אני אוהב אותו וזה