6 תשובות
שואל השאלה:
אני בת 14 וכן אני מחפשת עבודה אבל אין לגיל שלי
אנונימית
לגיל 14 זה סכום יפה.
אני פעם עבדתי 2 חודשים וקיבלתי 2,000 ש''ח, אבל זאת הייתה עבודה די אינטנסיבית..
יפה מה להגיד?
סתם כאילו כל הכבוד
הגיוני
כמובן שתמיד אפשר יותר אבל זה אחלה סכום
כן
הגיוני
זה סכום ממש סבבה