15 תשובות
עשית במקרה בקניון פתח תקווה?
ניראלי היית צריכה ללכת למקום אחר לעשות עגילים
אז למה חזרת לשם אם זה לא היה לך טוב?
את מתכוונת בגובה של שני העגילים או שיש לך שני חורים באותה האוזן?
3*
שואל השאלה:
לא באותה אוזן, ובפעם השנייה שחזרתי לשם היה מישהו אחר שעושה את העגילים
שואל השאלה:
וכל פעם לעשות מחדש עולה איזה מאתיים שקל כי הם לא נותנים להשתמש באותו עגיל פעמיים
אז לא נראלי יראו הרבה הבדל, לא הייתי שמה עגילים ונותנת לזה לנוח
מזה החרא הזה, איפה עשית את העגיל ??
3*
שואל השאלה:
עם אקדח
אפשר לעשות עם אקדח בעגיל ראשון אפילו רצוי^^^
3*
שואל השאלה:
אוזן אחת זה מושלם ובאוזן השנייה אני סימנתי לעצמי אבל זאתי שעשתה את העגילים לא עשתה לי בנקודה שסימנתי
צולעת כנראה, יש עגילים גדולים כאלה שמכסים הכל, לא יודעת אם זה הסגנון שלך ממש אבל
3*
מחט? לחור ראשון? סתם בזבוז, מחט זה לפריסינגים, ממתי עושים עם מחט בעגילי תנוך??
3*
שואל השאלה:
אז תמליצו לי איפה לקנות חישוק וכאלה שלא צמודים לאוזן (רק זהב)
רצינית כן. זה עגיל תנוך זה לא פירסינג, זה גם יותר רך וכזה, לכן אין צורך להוציא כסף על מחט כשאפשר לעשות אקדח, וזה גם לא יזדהם ואם כן יזדהם לך כנראה לא עשו לך טוב.
3*
לא בתנוך, בואי נכנס לפרופורציות .
3*
את מדברת על פירסינג ואני על התנוך,
אם כבר אפשר לעשות בזול ובטוח אז עדיף את האקדח, בחיים שלי לא שמעתי על פירסרים שעושים עם מחט והכל בתנוך, לדעתי סתם מיותר אבל סבבה ;)
3*