5 תשובות
לא לאכול יותר קרמבואים.. תירגעי הכל טוב יום אחד לא יהרוג אותך אבל תנסי לשלוט בעצמך
שואל השאלה:
דיי אבל זה כלכך טעים
אנונימית
כולן ככה לפני מחזור זה נורמלי.
חוץ מזה , מי מסתפק בקרמבו אחד?
אנונימית
שואל השאלה:
אכלתי עכשיו גם חצי עוגת שמרים
באלי לבכות דיי דיי דיי דיי די דיי דיי דיי דיי כבר פשוט דיי למה לעודד אותי להמשיך?? למה?? אני מסבירה לכם שאני במשבר למה להמשיך לאכול למה
אנונימית
לאכול עוד