17 תשובות
כדי למנוע מהם לעשות את זה
זה לא שהם שולחים
אנשים מתקשרים למשטרה ומה הבעיה בזה אחי את מעדיפה שאנשים יתאבדו??
אנשים מתקשרים למשטרה ומה הבעיה בזה אחי את מעדיפה שאנשים יתאבדו??
כדי שהם לא יפגעו בעצמם..
אנונימית
כי למה שהם יתנו לבן אדם לפגוע בעצמו
כדי למנוע את זה
שואל השאלה:
למה לא עם זה עוזר להם
למה לא עם זה עוזר להם
התשובה נמצאת בשאלה שכתבת פיגור.
אנונימית
כי הם רוצים לפגוע בעצמם!!
אנונימית
שואל השאלה:
^ לא רציתי שהם ימותו אמרתי שיפגעו בעצמם
^ לא רציתי שהם ימותו אמרתי שיפגעו בעצמם
^^^^^כי כנראה אחרי זה הם ילכו לטיפול והטיפוח יעזור להם
אנונימית
שואל השאלה:
ו אז הם רוצים לפגוע בעצמם זה עוזר להם אז מה הבעיה כל עוד הם לא מתים
ו אז הם רוצים לפגוע בעצמם זה עוזר להם אז מה הבעיה כל עוד הם לא מתים
שואל השאלה:
אבל יכול להיות שלא
אבל יכול להיות שלא
שואל השאלה:
ורק זה מה שעוזר להם
ורק זה מה שעוזר להם
כי הם לא יעמדו מנגד ויתנו לאנשים לפגוע בעצמם
שואל השאלה:
אבל עם זה עוזר להם למה לא
אבל עם זה עוזר להם למה לא
למה אתה חושב
כדי לעצור אותם מלהתאבד וכדי לתת להם סיוע וזה טוב שהם עוצרים אותם לדעתי
באותו הנושא: