14 תשובות
לא וטפ
מה הקשר סימפ
סימפ זה לא בהכרח משהו רע
אנונימית
אין קשר. כאילו בכלל.
אתה בעד חופש הביטוי ומסיבה לא ברורה אתה מגביל אותו רק לנשים
חחח לא אתה לא
שואל השאלה:
לדעתי נשים הן גם לא חפצים ורכוש
אני יודע שרע להגיד את זה.
אנונימי
לא אתה פמיניסט
הלוואי שיהיו עוד אנשים שיחשבו ככה
שואל השאלה:
אל תקראי לי ככה!!!!
אנונימי
זה נכון, לא הבנתי מה אתה רוצה
אתה פשוט בעל הגיון בריא עם דעות שפויות (יחסית)
מה הבעיה בפימניזם חח אתה סותר את עצמך
שואל השאלה:
להגיד לי פמיניסט מול כולם? זה ממש משפיל.
אנונימי
חחח מה איזה ספאם עלוב
מקווה שתקבל את מנת היחס שאתה צריך מחוץ לאתר. זה חשוב.