10 תשובות
מהקצפת הכי שווה
מהקצפת ברור
רגיל- כמו שצריך
מהקצפת ובסוף את הביסקוויט
עם כפית מהקצםת
אמ
מהביסקוויט
לא להרוג אותי זה הכי טעים
קודם כל מהחנות, לא מומלץ מהפח, אחר כך מהמגש, ואז אני אוכל מהפה, זה יותר מומלץ מאשר התחת. אבל אם רציני, ומלמעלה למטה
מי שלא מתחיל מהקצפת הוא לא אנושי
וואי המינוסים בדרך אני לא אוהבת קרמבו
אוכלים את השוקולד כמובן ואז את הקצפת ואז את העוגיה
מהפחות טעים לטעים, מהקצפת לביסקוויט כדי לסיים בטעם טוב ומי שלא מסכים איתי לא יודע לאכול קרמבו.