11 תשובות
כן כי אלה היו השנים שבהם עברתי מבית ספר דתי לחילוני.
שואל השאלה:
למה לרעה? אבל הרגשת שאתה בוגר יותר?
אנונימית
בוגר יותר כמובן, אין בן אדם שלא מתבגר כל שנה ושנה
מבחינת אופי אני פחות אוהב את עצמי
אנונימי
אני בכיתה ז' לא הגעתי לכיתה ט'
ואו לגמרי, כל השנים בבית ספר וכל שנה שעוברת משתנים ועוברים גלו אפ
אני כרגע בכיתה י, אבל משנה שעברה ועוד מלפניה השתנתי מאוד, לטובה.
בא לי לחזור לכיתה ט י תהנו מהרגעים היפים האלה חלומי!!!
אנונימית
כן משמעית
מאוד. לרעה לול
אנונימי
השתנתי מאוד אבל כשעליתי מ - ו ל - ז
חדמשש