4 תשובות
שואל השאלה:
זה טיפשי
כדי להוסיף אנונימיות על האנונימי, בנוסף יש כאלה שכבר מוכרים כאן ובא להם לשאול שאלה בלי שידעו את שם המשתמש.
יש משתמשים מוכרים והם לא רוצים שידעו שהם שאלו או ענו.. וגם חלק מכירים כאן אנשים אז בכלל
כי אנשים מכירים אותי (: