11 תשובות
לא
אנונימית
לא, זה לא מביך בשום גיל, מה שאת אוהבת ועושה לך טוב לכי על זה.
זה מביך שאת בת 13 וחושבת שאת בת 20
ממש לא. אני בת 17 והולכת חח
לא מה
אני בת 14 ורוצה ללכת מה מביך בזה
לא, תהני
שואל השאלה:
^^^^ איך בדיוק הסקת מהשאלה הזאת שאני חושבת שאני בת 20?
אנונימית
לא למה מביך אנשים מבוגרים הולכים לפסטיגל.
לא תלכי גם בגיל 30 ושימי פס על כולם
ממש לא!! אחלה פסטיגלל