3 תשובות
שואל השאלה:
יש לי הרבה חברים חוץ מהם, אבל חלק לא בבית-ספר וחלק אני לא מחוברת אליהם ממש, זה שלום-שלום כזה.
השכבה שלי כבר מחולקת לקבוצות, למי בדיוק אני אלך?
יש לי הרבה חברים חוץ מהם, אבל חלק לא בבית-ספר וחלק אני לא מחוברת אליהם ממש, זה שלום-שלום כזה.
השכבה שלי כבר מחולקת לקבוצות, למי בדיוק אני אלך?
אנונימית
הטעות הכי גדולה זה להתקרב אליהם בכוח
יקרה,
נתקלתי בהודעתך והיה לי חשוב להגיב לה. שומעת אולי את הקושי שההתמודדות מביאה עימה, התחושות הקשות שכנראה מגיעות בעוצמה גבוהה.. ואני משערת כי ההרגשה שאין למי לפנות עלולה לערער ולפעמים היא עשויה להפריע גם בהתנהלות היום יומית. האם יש מבוגר שאת סומכת עליו שתוכלי לשתף אותו ברגשותייך?
בנוסף, אם תרגישי צורך באוזן קשבת אני מזמינה אותך לשוחח איתנו בצ'אט בשיחה אנונימית. נקשיב, נתמוך וננסה לסייע.
שלך,
מתנדבת סה"ר.
נתקלתי בהודעתך והיה לי חשוב להגיב לה. שומעת אולי את הקושי שההתמודדות מביאה עימה, התחושות הקשות שכנראה מגיעות בעוצמה גבוהה.. ואני משערת כי ההרגשה שאין למי לפנות עלולה לערער ולפעמים היא עשויה להפריע גם בהתנהלות היום יומית. האם יש מבוגר שאת סומכת עליו שתוכלי לשתף אותו ברגשותייך?
בנוסף, אם תרגישי צורך באוזן קשבת אני מזמינה אותך לשוחח איתנו בצ'אט בשיחה אנונימית. נקשיב, נתמוך וננסה לסייע.
שלך,
מתנדבת סה"ר.
קישורים מצורפים:
באותו הנושא: