11 תשובות
תפרסמי בפיסבוק או משהו
פייסבוק/דרך אנשים
וואטסאפ, פייסבוק...
תגידי לאמא שלך בשיחות עם חברות שלה שתשחיל עלייך כמה משפטים חחח
קשרים דרך הורים
שכנים
קבוצות בפייסבוק של העיר שלך
יש קבוצות בפייסבוק ובוואטספ.
שואל השאלה:
אוף זה בעיה בשבילי
שכנים- ניסיתי, הילדות שלהן מעצבנות וההורים עוד יותר. הם סגרו איתי על 35 לשעה ופתאום שיחקו אותה כאילו סגרנו על 30, אז הפסקתי.
הורים - אין להורים שלי חברים עם ילדים קטנים. כאילו יש אבל לא מהעיר אז לא רלוונטי.
וחשבתי לפרסם בפייסבוק בקבוצה של העיר אבל אבא שלי בקבוצה הזאת וזה מביך אותי כי הוא תמיד קורא מה אני כותבת בקבוצה הזאת ואז מבקר אותי כזה. אז הוא בטוח יראה אם אני אעלה ואז יתחיל לבקר אותי
אנונימית
שואל השאלה:
איזה קבוצות יש בוואטסאפ? ואיך באינסטה?
אנונימית
תעשי על 30 לשעה. נשמה אני לוקחת 20 לשעה חחח
שואל השאלה:
חחח זה כלום למה לך
בת כמה את?
זה מתחת למינימום.
30 זה גם לא הרבה. אני רוצה מינימום 35. אם אני צריכה לאסוף את הילד/ים מהגן אז קצת יותר לשעה.
אנונימית
30 נחשב הרבה באיזורים מסוימים, אני לוקחת 25 (וכל הבייביסיטריות בעיר שלי לוקחות 25 לשעה), תנסי להיכנס לקבוצות ואטספ דרך חברים שעושים בייביסיטר או ילדים מהשכבה שמתאים להם להיות שם
ואת יכולה גם לנסח משהו עם אבא שלך ואז כשתעלי לפייסבוק את תדעי שהוא לא יבקר את זה כי גם הוא כתב את זה ככה
בפורן האב