התחברות
הרשמה
זה הגיוני להיות מכורה למישהו?
25 בנובמבר 2021, 18:44
התמכרויות
גמילה
התאהבות
התמכרות
רומנטיקה
2 תשובות
כן
ה
הודיה בוטן
כן
(
(Ziv(ush
באותו הנושא:
זה הגיוני שאני ממש מכורה למיקמק ואני בת 11?
אני מכורה להומואים באנימה... זה הגיוני?
אני שרופה על תקוה מהאחהגדול אני מכורה כל הזמן רואה קטעים שלה מהפרקים זה הגיוני?
הגיוני שאני מכורה לדיכאון?
הגיוני שאני מכורה לשיר הזה?
זה הגיוני להיות מכור לכאב?
הגיוני שאני מכורה להרגשה שהשרירים שורפים מכושר אינטנסיבי?
אפשר להיות מכורה למישהו?
הגיוני שאני מכורה לשירה?
זה הגיוני להיות פמיניסטית שמכורה לשירים שוביניסטיים?
זה הגיוני להיות מכורה לרסקיו?