10 תשובות
להיות בריאה
אנונימית
רזה לדעתי אל תצאו עלי, אבל קצת מלאה זה גם מושך
מה זה טיפה מלאה בעינייך?
בריאה זה הכי מושך לפי דעתי, אבל אסתטית אז רזה
שואל השאלה:
להיות בין בסדר למלאה
להיות בין בסדר למלאה
אנונימית
אני בת אבל בכל זאת הענה על זה למרות שאני סטרייטית חח
חשוב שתהיהבריאה, להיות עם שומן מצידי , העיקר שתלמד לאהוב את עצמה ולקבל את עצמה..
חשוב שתהיהבריאה, להיות עם שומן מצידי , העיקר שתלמד לאהוב את עצמה ולקבל את עצמה..
^זה הכי מושך
רזה
יש כאלה יעדיפו טיפה מלאה זה משתנה
יש כאלה יעדיפו טיפה מלאה זה משתנה
אנונימי
לאהוב את עצמך ולהיות עם גוף בריא
גוף יפה זה אולי יותר מושך או מרשים אבל גוף בריא הוא הרבה יותר טוב
גוף יפה זה אולי יותר מושך או מרשים אבל גוף בריא הוא הרבה יותר טוב
רזה
באותו הנושא: