14 תשובות
לדעתי זה בסדר פשוט שבי ליד חברות שלך
רק תגידי לו לפני
רק תגידי לו לפני
אולי הוא יבוא איתכן ואם לא אז פשוט תגידי לו לפני
תכלס אני הייתי הולכת כאילו זה לא שאת בוגדת ומערכת יחסים צריכה להיות תלויה על אמון
אבל אם זה ממש מפריע לך ויגרום לך למלא מחשבות שתשאלי
אבל אם זה ממש מפריע לך ויגרום לך למלא מחשבות שתשאלי
שואל השאלה:
הוא לא יבןא איתנו
אבל לכתוב לו פשוט שהבנות רוצות ללכת עם ** לסרט?
הוא לא יבןא איתנו
אבל לכתוב לו פשוט שהבנות רוצות ללכת עם ** לסרט?
אנונימית
תזמיני גם אותו מה הבעיה
שואל השאלה:
בעייתי זה מסובך להסביר פה
בעייתי זה מסובך להסביר פה
אנונימית
אוקיי אבל אל תכתבי לו את זה ככה, תגידי לו את זה בדרך אגב שיראה שלא אכפת לך וזה לא עיניין לדוגמא "אגב אני הולכת בשלישי עם *** *** *** ו *** לסרט החדש הזה בלה בלה בלה אני אספר לך איך היה"
שואל השאלה:
כתבתי לו עכשיו שהן רוצות ללכת איתן לסרט והוא אמר נו תהנו
כתבתי לו עכשיו שהן רוצות ללכת איתן לסרט והוא אמר נו תהנו
אנונימית
מעולה, כנראה שאת באמת במערכת יחסים בריאה. תמשיכו לדבר, אל תאבדי את זה :)
שואל השאלה:
כן ברוך השם מערכת יחסים בריאה
פשןט לא יודעת להסביר לא הכי באלי ללכת לסרט איתם עכשיו וזה
כן ברוך השם מערכת יחסים בריאה
פשןט לא יודעת להסביר לא הכי באלי ללכת לסרט איתם עכשיו וזה
אנונימית
שואל השאלה:
והוא כתב לי נו תהנו יבש כאילו ככה בלי חיים שלי או משהן עכשיו אני ממש לא נתפסת על הדברים האלה הכי לא בעולם
אבל להגיד לו טוב תודה או טוב או תודה חיים שלי
והוא כתב לי נו תהנו יבש כאילו ככה בלי חיים שלי או משהן עכשיו אני ממש לא נתפסת על הדברים האלה הכי לא בעולם
אבל להגיד לו טוב תודה או טוב או תודה חיים שלי
אנונימית
כתבי תודה חיים שלי
אם את לא רוצה ללכת איתם לסרט אל תלכי, תהיי עם חבר שלך במקום
אנונימית
לדעתי תכתבי לו שאת יוצאת לסרט עם חברות והבנים האלו
באותו הנושא: