15 תשובות
שואל השאלה:
אפרוחיקית, כן אני יודעת, לכן חשבתי אולי לקנות משהו ולסדר אותם איכשהו במקום אחר בחדר.
אפרוחיקית, כן אני יודעת, לכן חשבתי אולי לקנות משהו ולסדר אותם איכשהו במקום אחר בחדר.
אנונימית
ספריה עם דלתות זכוכית יעשו את העבודה לדעתי, וככה גם תוכלי לפתוח את הפופים והם לא יתפסו אבק.
הולי שיט כמה שאני מקנאה
אפשר אולי לקנות ארון תצוגה באיקאה או משהו כזה להרכיב ליד זה ולשים את כל הפופים שם
אפשר אולי לקנות ארון תצוגה באיקאה או משהו כזה להרכיב ליד זה ולשים את כל הפופים שם
שואל השאלה:
חחח הכל טוב אפרוחיקית.
תודה לשתי התגובות האחרונות, אהבתי ממש את הרעיון.
ממה את מקנאה?
חחח הכל טוב אפרוחיקית.
תודה לשתי התגובות האחרונות, אהבתי ממש את הרעיון.
ממה את מקנאה?
אנונימית
שואל השאלה:
יש לי טיפה מקום, אבל איזה מעמד?
אני צריכה משהו גדול כי, טוב, יש לי לא מעט פופים.
ותודה.
יש לי טיפה מקום, אבל איזה מעמד?
אני צריכה משהו גדול כי, טוב, יש לי לא מעט פופים.
ותודה.
אנונימית
^^הלוואי עלי כמות כזו של ספרים יש לי שניים וחצי מדפים בקושי
שואל השאלה:
תסתכלי על הצד החיובי - לפחות את לא מבזבזת על זה המון כסף.
תסתכלי על הצד החיובי - לפחות את לא מבזבזת על זה המון כסף.
אנונימית
גם נכון גם נכון
מצד שני ספרים
מצד שני ספרים
שואל השאלה:
חחח כן, עוד לא קראתי את כולם ואני עדיין ממשיכה לקנות כמו טיפשה.
חחח כן, עוד לא קראתי את כולם ואני עדיין ממשיכה לקנות כמו טיפשה.
אנונימית
אמאלה למה זה אני
יש לי איזה חמישה שישה ספרים שממש התלהבתי לקרוא וזה לא קורה
יש לי איזה חמישה שישה ספרים שממש התלהבתי לקרוא וזה לא קורה
וואו איזה סדר איזה יפה, שמעי אם יש לך עוד מקום בחדר את יכולה לקנות להם מעמד מיוחד או משהו בסגנון.
שואל השאלה:
נע, הלוואי הייתי בנעליים שלך, הייתי מעדיפה לקנות ספרים כשצריך ולא כאלו שסתם יושבים על המדף ואני כל פעם מחדש תוהה מה לקרוא.
נע, הלוואי הייתי בנעליים שלך, הייתי מעדיפה לקנות ספרים כשצריך ולא כאלו שסתם יושבים על המדף ואני כל פעם מחדש תוהה מה לקרוא.
אנונימית
אני מקנאה, חלום שלי ספריה כזאת אבל יש לי בקושי 20 ספרים
שואל השאלה:
חמישה שישה? לי יש יותר ממאה חחח.
חמישה שישה? לי יש יותר ממאה חחח.
אנונימית
די לזרות לי מלח על הפצעיםם
באותו הנושא: