18 תשובות
ראיתי אותו רץ בגלגל שלו בכלוב מהר ואז מפסיק ועף למקום אחר
עוגי ז''ל 2018.
שואל השאלה:
אוגריזם!!
שואל השאלה:
אני מתה מהתשובות פהה
הוא התחשמל
שואל השאלה:
איך-
אני אספר לך
הוא ברח לי מהכלוב באמצע הלילה ולא היה לי שום מושג לזה ואז בבוקר אמא שלי באה אליי ואומרת לי שהיא מצאה אותו מת עם כבל בתוך הפה(הכבל היה של טלוויזיה) וכן זהו זה היה ממש עצוב אני בכיתי
שואל השאלה:
אני מתה
מקווה שלפחות היה לו טעים
משתתפת בצערך
לא היה לי
אמא שלו אכלה אותו :(
שחררנו אותו לחופשי
שואל השאלה:
חתולי אכלה אותו? למה-
שואל השאלה:
אני מתה
האוגרים שלנו נהיו מסריחים אז זרקנו אותם בהרים ומישם מי יודע מה איתם
אנונימית
חתולה אכלה אותו
לי היה אוגר ואז באיזה שהוא שלב החלטנו למסור אותו למשפחה שהם חברים שלנו
ואזס יום אחדז שבקרנו גילינו שהוא מת לא זוכר בדיוק ממה אבל זה היה עצובב
התאבד . פשוט שם קץ לחייו בריצה אינסופית על הגלגל . חשב יעשה מרתון ז"ל
שואל השאלה:
אמאלה
הוא התאבד(לא בדיחה)