7 תשובות
יהיה לך רע
אם היא נראת ומריחה רגיל אתה יכול לאכול
תנסה ותגיד לנו
שואל השאלה:
מי שרוצה לדעת בסוף זה היה בכלל פג תוקף בחודש וגיליתי את זה רק היום אז מזל שהחלטתי לזרוק את הפיצה
שום דבר דרסטי.
אם הגוף לא יאהב את זה - הוא יוציא את זה החוצה.
מקסימום לא תרגיש טוב בזמן הקרוב, זה יעבור.
תבלי בשלשול
אם זה היה במקפיא כל הזמן לא נראה לי שיקרה משהו