7 תשובות
כן אבל את חכמה
שואל השאלה:
כן אני לא מטומטמת יש לי ממוצע גבוה
כן אני לא מטומטמת יש לי ממוצע גבוה
אנונימית
אם את מקשיבה בבית הספר את לא צריכה ללמוד בבית.
תראי יש כמה דרכים לקחת את זה .. או להגיד זה קשה אני לא אעשה את זה או להגיד זה קשה אבל אני אעשה את זה
כל דבר בחיים הוא קשה ועדיין עושים אותו
התנאי הוא אם את חושבת שזה ידרדר אותך (מצב נפשי בגלל העומס או משהו כזה) כי קשה זה כנראה יהיה . אבל אם יש לך אמונה חזקה בעצמך אין סיבה שלא תצליחי
כל דבר בחיים הוא קשה ועדיין עושים אותו
התנאי הוא אם את חושבת שזה ידרדר אותך (מצב נפשי בגלל העומס או משהו כזה) כי קשה זה כנראה יהיה . אבל אם יש לך אמונה חזקה בעצמך אין סיבה שלא תצליחי
שואל השאלה:
מקשיבה
אבל הלימודים בביהס שלי לא ברמה ככ גבוהה וירדו לי הציונים שנה הבאה אז אני מפחדת
כיתה מדעית אני כבר לא אלך למרות שמשרד החינוך עושים תוכנית חדשה והופכים את כל התיכונים בעיר שלי למקיפים וזה הולך להיות מזעזע אז קצת מלחיץ אבל כאיחו נראלי יהיה בסדר אם אני אלמד הרבה(?)
מקשיבה
אבל הלימודים בביהס שלי לא ברמה ככ גבוהה וירדו לי הציונים שנה הבאה אז אני מפחדת
כיתה מדעית אני כבר לא אלך למרות שמשרד החינוך עושים תוכנית חדשה והופכים את כל התיכונים בעיר שלי למקיפים וזה הולך להיות מזעזע אז קצת מלחיץ אבל כאיחו נראלי יהיה בסדר אם אני אלמד הרבה(?)
אנונימית
אם את חכמה את יכולה. אולי יהיה קשה לפעמים אבל כדאי לך להשתמש בחוכמה שלך ולא לוותר
שואל השאלה:
תודה❤❤
תודה❤❤
אנונימית
באותו הנושא: