3 תשובות
מאז ששילמתי אגרה ועד ששלחו הודעה לקח שבוע
ואז עוד 3 שבועות לחכות לטסט
ואז עוד 3 שבועות לחכות לטסט
לי חודש
תלוי איזה יום בשבוע הזמנת, תכנסי לאתר של ברוש תלמידים יש שם טווח שיבוצים ואז תוכלי לראות מתי בערך יהיה הטסט שלך, בהצלחהה
באותו הנושא: