12 תשובות
זה מעשה חכם בלי קשר לזה
מעשה באמת לא צוחקת די אמיץ
זה תמיד מעשה חכם
לא פתחתי תאינסטגרם אולי איזה 4 ימים וכל ה4 ימים האלה הייתי בו איזה 3 דק ..
כן זה מהמם זה גם מה שאני עושה
כן זה מהמם זה גם מה שאני עושה
כן זה חכם לגמרי אני בלי אינסטגרם כבר מעל חודשיים וזה משנה לך תחיים
אם את חושבת שלאפליקציה הייתה השפעה רעה כלשהי עלייך, זה בסדר.
זה לא שונה מלהתרחק מאנשים שעושים לך רע.
זה לא שונה מלהתרחק מאנשים שעושים לך רע.
אם זה עושה לך רע אז כן
שואל השאלה:
אני דיי בחרדות עכשיו עוד יותר כי אני לא מעודכנת. להחזיר?
אני דיי בחרדות עכשיו עוד יותר כי אני לא מעודכנת. להחזיר?
אנונימית
לא
לאלא אני מבינה את ההרגשה אבל כבר מחקת
אם את מרגישה שאת צריכה כן
מעולה,אני מכירה מישהו שעבר לא קצת דברים בחיים מחק את כל הרשתות החברתיות ובשנייה החיים יותר טובים
באותו הנושא: