6 תשובות
כן היי
מידי פעם, בכללי זה לא משהו נדיר
היי.
חושבת על ליטרלי כל דבר שקורה לי ביום ומנתחת את זה מכל הזוויות עד שאני מתחילה לבכות או להרגיש רע
חושבת על ליטרלי כל דבר שקורה לי ביום ומנתחת את זה מכל הזוויות עד שאני מתחילה לבכות או להרגיש רע
את חד משמעית לא לבד יש עוד מלא אנשים עם חשיבת יתר זה קצת יכול להיות קשה להתנהל איתם ולפתח קשרים אבל אם אתה מצליח זה חד משמעית שווה את זה
כן, כל הזמן...
חושב על כל דבר שקורה ואז חושב על זה שאני חושב ואז אני חושב על למה אני חושב על זה שאני חושב וככה כל הזמן בלופים
חושב על כל דבר שקורה ואז חושב על זה שאני חושב ואז אני חושב על למה אני חושב על זה שאני חושב וככה כל הזמן בלופים
כן. היי
באותו הנושא: