5 תשובות
כן אבוקדו זה בריא הבעיה שיש בו די הרבה קלוריות
זה בריא , אבל לא להגזים עם הכמות
כן, זה בריא.
אבל כמובן שכמו כל דבר צריך לאכול בכמות מסוימת.
אבל כמובן שכמו כל דבר צריך לאכול בכמות מסוימת.
כן זה בריא, אבל כמו כל מאכל אם אוכלים אותו בכמות מופרזת זה מסוכן. אני לא יודע בדיוק כמה אפשר ביום ואם בכלל מומלץ יותר מאחד, אז כדאי שתבררי.
בריא, לא יותר מידי כמו כל דבר
באותו הנושא: