10 תשובות
לימודים בשישי זה מיותר.
בעיקר עבור תלמידים שגרים רחוק מבית הספר, ואז לא משתלם להם לבוא ל5 שעות לבית הספר.
בעיקר עבור תלמידים שגרים רחוק מבית הספר, ואז לא משתלם להם לבוא ל5 שעות לבית הספר.
באסה
מאוד מיותר קצת שעות לא לומדים בכל מקרה מקצועות חשובים בשישי סתם טרחה
שואל השאלה:
אני רוצה לציין שהשעות האלה עוברות למערכת השעות השבועית, ואז במקום לסיים ב3 נסיים ב4
אני רוצה לציין שהשעות האלה עוברות למערכת השעות השבועית, ואז במקום לסיים ב3 נסיים ב4
זה עדיף
מיותר רצח ואי אפשר להסתדר עם יום חופש אחד, ככה אין בכלל יום חופש
שואל השאלה:
עדיף שנסיים ב4 כאילו ?
עדיף שנסיים ב4 כאילו ?
כן עדיף שנסיים בארבע מאשר לבוא ליום חסר משמעות ובמקום עדיף לעשות דברים אחרים כמו ללכת עם חברים... לטייל
מיותר במיוחד שאני מסיים בשישי ב2
אני בכל מקרה לא אסיים בארבע הרבה אבל זה עדיף בהחלט.
באותו הנושא: