התחברות
הרשמה
אם התגייסתי בספטמבר, אני נחשבת מחזור אוג או נוב?
16 בדצמבר 2021, 12:18
צה"ל
3 תשובות
ספטמבר
ה
הודיה ?
מחזור ספט
כאילו ספטמבר
אוהב אתכם
ספט חחח
ב
במבה נוגט עם סוכריות קופצות
באותו הנושא:
מי שנולד בספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר נחשבים למופסדי שנה?
אם התגייסתי בספטמבר 2020 אני כבר אמורה לקבל רבט?( יחידה קרבית (
בנות קיבלתי מחזור ב2 בספטמבר ועדיין לא קיבלתי מחזור זה אמור להיות המחזור השני שלי אבל זה מוזר שכל כך הרבה זמן עבר ועדיין לא קיבלתי
התגייסתי לצבא לתפקיד ממש נחשב אבל
אני בת התגייסתי במרץ 19 אני נחשבת יחסית פזם?
התגייסתי במאי 20 אני נחשבת צעירה עדיין?
מי שמתגייס/ התגייס בספטמבר- נובמבר- דצמבר, מה הספקתם בינתיים לעשות?
אפשר להתחיל שירות לאומי רק בספטמבר או שגם אצלהם יש מחזורים?
חבר התגייס היום ואני התגייסתי לפני 8 חודשים (אוגוסט 18) אני נחשב פזם לידו?
התגייסתי בתחילת ספטמבר וקיבלתי על ספטמבר 820 שקל והחודש אני מקבלת 980 למה?
מאחר לי המחזור (בספטמבר היה לי) מה לעשות ?