4 תשובות
אם זה בלתי נסבל תעזבי.
אם יש לך קצת כוח תמשכי 4 חודשים וקחי פיצויים.
אם יש לך קצת כוח תמשכי 4 חודשים וקחי פיצויים.
תשארי
להישאר 4 חודשים ואז לעזוב
תשארי
באותו הנושא: