5 תשובות
וטפ??? ו ט פ????
הייתה לי מורה כזאת שהציקה לי ואמרה שאני נראית בדיכאון כשבאמת הייתי בדיכאון מאובחן, זה פשוט נורא. היא הפסיקה רק אחרי שאמא שלי דיברה איתה (בכללי, על הבעיות הנפשיות שלי) ואז היא הבינה שזה לא בסדר לצחוק על זה כי אני כנראה באמת בדיכאון.
תגידי להורים שלך שיודיעו לצוות על זה, דברים כאלה המורים צריכים לדעת (במיוחד בספורט, מניסיון אישי)
הייתה לי מורה כזאת שהציקה לי ואמרה שאני נראית בדיכאון כשבאמת הייתי בדיכאון מאובחן, זה פשוט נורא. היא הפסיקה רק אחרי שאמא שלי דיברה איתה (בכללי, על הבעיות הנפשיות שלי) ואז היא הבינה שזה לא בסדר לצחוק על זה כי אני כנראה באמת בדיכאון.
תגידי להורים שלך שיודיעו לצוות על זה, דברים כאלה המורים צריכים לדעת (במיוחד בספורט, מניסיון אישי)
אנונימית
את לא צריכה לסבול את זה, תדברי איתן על זה ותגידי שזה לא נעים לך, את לא חייבת להגיד למה או עם מה את מתמודדת. עם / בלי ה.א זה לא עיניין של אף אחד ואין לאף אחד זכות להעיר לך על הגוף שלך לכאן או לכאן. אם את מתביישת לעשות את זה ולהגיד להן, תבקשי מההורים / יועצת / מנהלת שתדבר איתן על זה בעדינות. ובהצלחה בתהליך אהובה :)
איזה הזייה
מילא להגיד פעם אחת אבל די כמה אפשר לחזור על זה
תגידי להן שזה לא משהו שנוח לך לדבר עליו במיוחד לא יותר מפעם אחת וזה עוד יותר לא נעים לך שזה מול כולם
ואני גאה בך מהממת את אלופה שאת נלחמת
אני ממש גאה בך❤
אם את רוצה לדבר צריכה מישהו אני פה
אני מלווה בנות עם אנורקסיה
ואשמח לתת לך עידוד למרות שאת לגמרי מצליחה בדרך שאת עושה
מילא להגיד פעם אחת אבל די כמה אפשר לחזור על זה
תגידי להן שזה לא משהו שנוח לך לדבר עליו במיוחד לא יותר מפעם אחת וזה עוד יותר לא נעים לך שזה מול כולם
ואני גאה בך מהממת את אלופה שאת נלחמת
אני ממש גאה בך❤
אם את רוצה לדבר צריכה מישהו אני פה
אני מלווה בנות עם אנורקסיה
ואשמח לתת לך עידוד למרות שאת לגמרי מצליחה בדרך שאת עושה
יקרה,
נתקלתי בהודעתך והיה לי חשוב להגיב לה. שומעת אולי את הקושי שההתמודדות מביאה עימה, התחושות הקשות שכנראה מגיעות בעוצמה גבוהה.. ואני משערת כי ההרגשה שאין למי לפנות עלולה לערער ולפעמים היא עשויה להפריע גם בהתנהלות היום יומית. האם יש מבוגר שאת סומכת עליו שתוכלי לשתף אותו ברגשותייך?
אני מצרפת עבורך לינק לפודקאסט שנקרא "לא טוב לי", יש שם נושאים שונים להאזנה וכמובן גם פודקאסט בנושא הפרעות אכילה. מקווה שההאזנה תעניק לך כלים ותעזור לך בהתמודדות עם הקושי. https://sahar.org.il/podcasts/.
בנוסף, אם תרגישי צורך באוזן קשבת אני מזמינה אותך לשוחח איתנו בצ'אט בשיחה אנונימית. נקשיב, נתמוך וננסה לסייע.
שלך,
מתנדבת סה"ר.
נתקלתי בהודעתך והיה לי חשוב להגיב לה. שומעת אולי את הקושי שההתמודדות מביאה עימה, התחושות הקשות שכנראה מגיעות בעוצמה גבוהה.. ואני משערת כי ההרגשה שאין למי לפנות עלולה לערער ולפעמים היא עשויה להפריע גם בהתנהלות היום יומית. האם יש מבוגר שאת סומכת עליו שתוכלי לשתף אותו ברגשותייך?
אני מצרפת עבורך לינק לפודקאסט שנקרא "לא טוב לי", יש שם נושאים שונים להאזנה וכמובן גם פודקאסט בנושא הפרעות אכילה. מקווה שההאזנה תעניק לך כלים ותעזור לך בהתמודדות עם הקושי. https://sahar.org.il/podcasts/.
בנוסף, אם תרגישי צורך באוזן קשבת אני מזמינה אותך לשוחח איתנו בצ'אט בשיחה אנונימית. נקשיב, נתמוך וננסה לסייע.
שלך,
מתנדבת סה"ר.
קישורים מצורפים:
היי יקירה,
הן לא בסדר בכלל, בשום צורה.
אני מציעה לך לנסות לדבר איתן על זה, את לא חייבת להזכיר את הסיבות. רק תבקשי מהן להפסיק להעיר לך על הגוף כי זה לא נעים.
אם זה לא עובד, תפני להורים, או במידת הצורך אפילו למנהל שיעמיד אותן במקום.
תשארי חזקה
הן לא בסדר בכלל, בשום צורה.
אני מציעה לך לנסות לדבר איתן על זה, את לא חייבת להזכיר את הסיבות. רק תבקשי מהן להפסיק להעיר לך על הגוף כי זה לא נעים.
אם זה לא עובד, תפני להורים, או במידת הצורך אפילו למנהל שיעמיד אותן במקום.
תשארי חזקה
באותו הנושא: