10 תשובות
תספרי להן עדיף שהן ידעו את המצב
עדיף שידעו מאשר אף פעם
תספרי זה הכי חשוב
אני נמצאת במשקל קטן גם ומנסה לעלות במשקל מלא זמן כבר :/
כשסיפרתי לחברים זה יותר קל
כי יש את מי לשתף
תספרי את זה לבן אדם שאת חושבת שיתן לך הכי הרבה תמיכה, שיהיה לפחות בן אדם אחד שיעזור לך לעבור את זה ביחד
כן ספרי להן
עדיף שתספרי להם אולי הם יוכלו לעזור לך
מצטערת לשמוע אהובה הכי חשוב שבאמת תצאי מזה את גיבורה אני מאמינה בך ❤
אנונימית
תספרי לאמא שלך אני מתחננת
אנונימית
תספרי זה יוריד לך מהלב
לא יודעת כמה זמן יש לך אבל אני בזה כבר המון שנים והייתי מתה לספר למישהו זה היה מקל עליי ממש
יקרה,
קוראת מבין מילותייך את הבדידות שמלווה אותך בתוך הפרעת האכילה, מתארת לעצמי כמה אולי ההתעסקות הזו מעייפת ומתישה.. כמה וודאי את מרגישה נשלטת על ידי האוכל והמשקל.. ובנוסף נשלטת גם על ידי הצורך להסתיר זאת מפני הסובבים אותך..
יקירה, אינני יודעת האם שיתפת בכך מישהו, מלבד הרצון לשתף את חברותייך לא כתבת, במידה ולא, חשוב שלא תישארי עם זה לבד.. אם תרצי תוכלי אולי לנסות ולשתף בכך אדם קרוב ומבוגר שאת סומכת עליו, שיוכל לנסות ולהושיט יד.. אפשרות נוספת היא אולי לפנות למרכז לטיפול בהפרעות אכילה, מצרפת לך קישור שמרכז עמותות אליהן תוכלי לפנות אם תרצי https://www.iaed.org.il/%d7%9e%d7%a8%d7%9b%d7%96%d7%99-%d7%98%d7%99%d7%a4%d7%95%d7%9c/.

בנוסף, אני מתנדבת בעמותת סהר (סיוע והקשבה ברשת) וארצה להזמין אותך למקום בטוח ומכיל בו תוכלי לשתף קצת יותר, באופן אנונימי.. בשיחה בצא'ט עם אחד המתנדבים שלנו.. מצרפת לך קישור..
יקרה אני דואגת לך..
בואי כעת, או בכל רגע שבו תרגישי צורך..
שלך,
מתנדבת סה"ר.