4 תשובות
זה לא 100 אחוז אבוד, בכל זאת עבודה של שנתיים לוקח זמן להחזיר
שואל השאלה:
חשבתי שזה יבוא יותר טבעי... אני באמת לא מצליחה להרגיש שאני *אוהבת* אותו עדיין , והוא גם מתייחס אליי הרבה פחות טוב מפעם.. מה שכן אני לא רואה את עצמי בלעדיו שוב ועוברת את הגיהנום הזה שוב.. מה עושים
חשבתי שזה יבוא יותר טבעי... אני באמת לא מצליחה להרגיש שאני *אוהבת* אותו עדיין , והוא גם מתייחס אליי הרבה פחות טוב מפעם.. מה שכן אני לא רואה את עצמי בלעדיו שוב ועוברת את הגיהנום הזה שוב.. מה עושים
אנונימית
קחי ת'זמן, בגלל מה שעברתם זה קשה לחזור להכל מניסיון שלי (ויש) קיצור חכי עם זה עוד קצת
לדעתי תשאלי את עצמך מה הבעיות שקרו אם הן ממש קשות ועל מה הם יושבות זה מאוד חשוב
אם זה סתם בקטנה לא התקשרה אלי או משהו כזה אוקיי אפשר להחליק אבל אם זה משהו גדול כמו תכונת אופי ממש ממש קשה שמשפיע על שתיכם זה משהו שצריך לבדוק שלא ילך איתכם לכל מקום
מאוד חשוב תכונות אופי טובות
תצאי מנקודת הנחה שאנשים לא תמיד משתנים
ואם התכונה המסוימת לא תשתנה זה הולך איתך לכל החיים במידה ותקחו את זה שלב אחד קדימה
אם זה סתם בקטנה לא התקשרה אלי או משהו כזה אוקיי אפשר להחליק אבל אם זה משהו גדול כמו תכונת אופי ממש ממש קשה שמשפיע על שתיכם זה משהו שצריך לבדוק שלא ילך איתכם לכל מקום
מאוד חשוב תכונות אופי טובות
תצאי מנקודת הנחה שאנשים לא תמיד משתנים
ואם התכונה המסוימת לא תשתנה זה הולך איתך לכל החיים במידה ותקחו את זה שלב אחד קדימה
באותו הנושא: