7 תשובות
שואל השאלה:
ממה שהבנתי הם נכנסים למנועים של מכוניות בשביל להתחמם, ולפעמים נתקעים שם ומתים.

אוףף זה עצוב
אנונימית
הם שרדו בטבע עוד לפני שהאדם הכניס אותם אליו הביתה. החתול שלי אוהב לשבת מול התנור. וכשהוא עובר ליד התנור אני חייב להשגיח שלא יישרף לו הזנב. תנור ספירלה.
שואל השאלה:
הם שרדו בטבע כי הם היו בטבע^
היה להם בעלי חיים לצוד..
ברחוב התנאים יותר גרועים, אין אוכל אין כלום אין מים נגישים
ויש הצפות מטורפות

זה לא טבע
אנונימית
הם צדים בעיקר בלילה. ראיתי כבר חתולים צדים יונים וציפורי דרור גם ביום. ויש נשמות טובות שמאכילות אותם. ההישרדות בטבע במשך עשרות אלפי שנים פיתחה אצלם גנטיקה מתאימה להתמודדות עם חלק מהבעיות שלהם כעת. באותן שנים רחוקות היו טורפים שהיוו סכנה לחתולים, מה שכמעט אין כיום.
זה פשוט עצוב שיש דבר כזה חתול רחוב
כל החיים למדתי שיש חיות מחמד והם כלב וחתול
מגדלים אותם בביצ באהבה דואגים להם מאכילים מוציאים לטיול
זה עצוב אנשים הפסיקו להיות אחראים הם רוצים גורים ואז או שזורקים לרחוב כי יש להם הרבה או שהעבירו לאחרים שזרקו לרחוב
החיה הזאת היא שורדת אבל מוגדרת כחית בית ואין שום סיבה שהיא תהיה ברחוב במיוחד לא בקור הפסיכי הזה ולא בחום הפסיכי
הם נכנסים מתחת למכוניות ואז נדרסים מצד שני זה המקום חימום שיש לרוב

זה גם גורם להעברת כלבת בגלל שהם רובם ברחוב ואף אחד לא דואג שכולם יהיה מסורסים ככה שנולדים המון גורים וגם הם סובלים
חתולי רחוב היו תמיד ויהיו תמיד. אין מה לעשות. מספרם צומצם מאד בגבעתיים ותל אביב עקב המעבר מפחים לעגלות לפני 28 שנים, וכן בגלל מדיניות העיקורים והסרוסים שצצה לפני כך וכך שנים.
לפני המון שנים העיריה בישוב שגרתי בו היתה מרעילה אותם, כי עדיין לא היה חוק שזה אסור.
וגם בצבא היו מרעילים אותם באותן שנים. וגם היו יורים בכלבים, ככל שזה נשמע היום הזוי ומופרך.
זוכר את הכתבה בידיעות אחרונות משנת 1991, לפי עדותה של חיילת שהיתה עדה לזוועה והזדעזעה ובכתה ודיווחה לאמא שלה.
במצרים יורים בכלבים ברחוב. פקחים מהעיריה. ואחת שהיתה מאכילה אותם בכתה. באלכסנדריה.
קראתי את זה בכתבה בערבית באתר אלג'זירה לפני כמה שנים, בה הוצגו גם פגרי הכלבים שנורו בראשם באקדח, שרועים על המדרכה.
במצרים יש חתולי רחוב בחדרי האשפוז בחלק מבתי החולים...
אביא לפה תמונה בקרוב.